onsdag 11 januari 2012

Färger och tapeter

Såg den här snygga tapeten från Sanderson i en tidning och kände att den passade in i den färgskala som vi tänkt oss i huset. Vi har hittills mest varit inne på att måla väggarna, men nu kanske det blir tapet helt eller delvis i vårt sovrum. Tror fortfarande på sjögrönt/blått i barnens rum, något som känns lite svalkande en varm sommardag. I hall, badrum och stora rummet får det bli något ljust och enkelt. Nu gäller det bara att hitta rätt nyanser och färgkoderna.

1 kommentar:

  1. Aha du har börjat blogga lite i smyg sådär ;-)
    Vad kul!
    Vad jag känner igen mig i ditt resonemang kring uteplats...våran blev precis så jag absolut inte ville...upphöjd...Jag hade en tanke om att den skulla vara i nivå med gräset o golvet skulle vara nån sten i naturlig stil.Av olika anledningar vart det inte så.
    Kändes som att sitta på en pedistal i början.
    Men vi har vant oss o trivs väldigt bra ändå!
    Låter härlig med ängsmark.Bra idé att ha det så när man har fritidshus.Att bara vara när ni kommer dit tänk vad avkopplande!
    KRAM från mig!

    SvaraRadera